Náš klient prevádzkuje na Slovensku niekoľko predajní značky Intersport. V roku 2022 otvárali unikátny Flagship Store v obchodnom centre Nivy v Bratislave.
Nakoľko ide o jedinú predajňu tohto typu na Slovensku
a v Čechách, klient chcel samostatný web a vlastné sociálne siete.
WEB
Web priniesol vizuálny posun celej značky Intersport, samozrejme stále v rámci centrálou zadefinovaných dizajnových pravidiel. Oblé krivky vychádzajú z loga a sú použité v buttonoch aj pri zobrazovaní obrázkov. Fotografie sú vyrazným motívom celého webu, nakoľko predajňa je jediná svojho druhu.
Pre klienta sme nastavili tiež vernostný program pre pravidelných zákazníkov vrátane výberu systému Paysy a návrhu digitálnej členskej karty.
Predajňa disponuje špeciálnym prístrojom na analýzu chodidla, na základe ktorej dokáže personál odporučiť špeciálne tenisky alebo vložky. Pre túto službu sme nastavili systém Bookio a pripravili samostatnú podstránku.
FOTOPRODUKCIA
Aby sme webstránke aj celkovej komunikácii nastavili takú atmosféru, akú si zaslúži, siahli sme po vlastnej produkcii fotografii. Vyniknúť ta dostala samotná predajňa, jednotlivé produkty, ale aj rôzne kolekcie či personál.
SOCIÁLNE SIETE & KAMPANE & BLOG
Niekoľko mesiacov po otvorení predajne sme sa starali klientovi aj o profily na Facebooku a Instagrame, kde sme preniesli nastavenú vizualitu oblých tvarov. Do konca roka 2023 sme pravidelne tvorili nový blogový obsah pre posilnenie organickej návštevnosti cez relevantné športové témy.
hráči
Alex Korosfoy – Webdizajn 🎨 Hoberto – Web development 🖥️ Daniel Babčan – Google Ads 📈 Erik Oravec – Sociálne siete 📱 Monika Želasková – Copywriting 🖋️ Dominik Martanovič - Fotoprodukcia 📸 Tony Dúbravec – Projektový manažment 🗃️