Vlajkový development nášho klienta ITB Development sa nachádza v bratislavskej Dúbravke a nesie názov Čerešne.
Na Čerešniach pracujeme niekoľko rokov a staráme sa o každodennú komunikáciu značky najmä v online priestore.
Vizuálna identita
Hlavnou ideou loga aj celej identity je „priestor“. Priestor pre individuálne potreby každého zákazníka. Priestor, ktorý bezpečne ochráni veci, na ktorých im záleží. Logo sme teda bezpečne „zatvorili“ medzi štyri steny. Rovnaký prístup využívame aj pri značení v interiéri Storage Port či pri práci s textami v kampaňových headlinoch.
web
Nový web, čerstvý ako práve odtrhnuté čerešne, je v prevádzke od októbra 2024. Pripravili sme jeho kompletný dizajn a o realizáciu sa postarali naši priatelia zo štúdia Wisdom Factory.
SOCIÁLNE SIETE & PRODUKCIA & BLOG
Profily na Facebooku a Instagrame sme prevzali do správy od augusta 2023 a pravidelne ich plníme novým obsahom zameraným na oslovovanie nielen potenciálnych klientov, ale aj obyvateľov Čerešní. Všetok obsah si tvoríme sami, pravidelne produkujeme videá a fotíme si vlastné veci. Okrem viac ako stovky príspevkov sme vytvorili aj desiatky blogových článkov, ktoré inšpirujú čitateľov k našej filozifii "fine living".
hráči
Alex Korosfoy – Identita, Webdizajn 🎨 Wisdom Factory – Web development 🖥️ Balázs Szarka – Grafika, Foto&Video 📸 Lula Jakubcová – Sociálne siete 📱 Monika Želasková – Copywriting 🖋️ Tony Dúbravec – Projektový manažment 🗃️