Na jar 2024 pribudol v Bratislave moderný a atraktívny projekt nájomného bývania pre mladých profesionálov, expatov a študentov s názvom BE ONE s prvou pobočkou v historickej budove Metropol v centre mesta.
Pre BE ONE sme vytvorili vizuálnu identitu a webstránku v dvoch jazykoch. Aj vďaka atraktívnemu spracovaniu bolo prvých 19 apartmánov kompletne obsadených od prvých dní po otvorení.
Vizuálna identita
Hlavnou ideou loga aj celej identity je symbol kľúču. Kľúču od svojho nového, i keď dočasného, domova. Farebná paleta postavená na tmavofialovej a výraznej zelenej jasne oslovuje mladých moderných ľudí v pomerne nudnom real estate svete. V rámci návrhu identity dostal klient kompletný dizajn manuál, ktorý okrem pravidiel práce s logom a farbami, definuje použitie v nosičoch ako sú príspevky na sociálnych sieťach, prezentácie, vizitky či golfové loptičky.
web
Web je pre začínajúcu službu, akou je BE ONE Apartments, dôležitým touch pointom so značkou a ten "náš" od začiatku získaval veľmi pozitívne reakcie. Okrem informácií o projekte či o konkrétnej lokalite v Metropole sme pripravili aj konkrétne podstránky pre jednotlivé typy apartmánov po vzore ponúk na Airbnb a tiež sekciu návodov pre ľudí, ktorí ešte nepoznajú koncept colivingu alebo komunitného nájomného bývania, ktoré je v Bratislave stále mladým fenoménom.
hráči
Alex Korosfoy – Identita, Webdizajn 🎨 Hoberto – Web development 🖥️ Monika Želasková – Copywriting 🖋️ Tony Dúbravec – Projektový manažment 🗃️